Пахаренко Л. В.

УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ


Про автора:

Пахаренко Л. В.

Рубрика:

МЕДИЧНА ОСВІТА

Тип статті:

Наукова стаття

Анотація:

Мета. Підвищити ефективність навчального процесу та сприяти формуванню клінічного мислення при вивченні студентами 6 курсу медичного факультету теми «Неплідний шлюб. Організація, структура та завдання служби планування сім’ї» шляхом розробки та впровадження нових інноваційних технологій. Об’єкт і методи. За допомогою програми «Віртуальний пацієнт» працівниками кафедри акушерства та гінекології була створена клінічна задача з теми «Неплідний шлюб. Організація, структура та завдання служби планування сім’ї» для студентів шостого курсу медичного факультету. Програма «Віртуальний пацієнт» розроблена компанією Microsoft та адаптована інженерами інформаційного відділу Івано-Франківського національного медичного університету. Результати. У статті представлено досвід застосування програми «Віртуальний пацієнт» при викладанні теми «Неплідний шлюб. Організація, структура та завдання служби планування сім’ї» для студентів шостого курсу медичного факультету. Особливістю педагогічного впровадження є інноваційний підхід навчання, що сприяє кращому засвоєнню теми, формуванню професійно-компетентного підходу з врахуванням індивідуальних особливостей хворого. Висновки. Застосування програми «Віртуальний пацієнт» при вивченні студентами 6 курсу медичного факультету теми «Неплідний шлюб. Організація, структура та завдання служби планування сім’ї» дозволяє підвищити якість засвоєння теми, удосконалити застосування теоретичних знань, а також забезпечує розвиток особистості студентів, їх професійних якостей та клінічного мислення.

Ключові слова:

інноваційні технології, викладання, акушерство та гінекологія

Список цитованої літератури:

  1. Alchuk OI, Voloshchuk NI, Lozynska LF. Formuvannia profesionalnykh kompetentsii u maibutnikh likariv u systemi novitnikh tekhnolohii. Medychna osvita. 2016;1:5-7. [in Ukrainian].
  2. Voitseshchuk LIe. Interaktyvne navchannia – tekhnolohiia suchasnoho navchannia. Visnyk Zaporizkoho natsionalnoho universytetu. 2011;15:46-9. [in Ukrainian].
  3. Solovei YuM, Morar IK. Zastosuvannia interaktyvnykh metodiv navchannia na tsykli «Khirurhiia» kafedry dohliadu za khvorymy ta vyshchoi medsestrynskoi osvity. Bukovynskyi medychnyi visnyk. 2015;19;3(75):288-90. [in Ukrainian].
  4. Khrebtii HI. Innovatsiini tekhnolohii, napravleni na rozvytok klinichnoho myslennia u studentiv vyshchykh medychnykh navchalnykh zakladiv Ukrainy. Bukovynskyi medychnyi visnyk. 2015;19;2(74):252-5. [in Ukrainian].
  5. Zakharchenko T. Rol naochnosti u protsesi vykladannia profesiino oriientovanykh dystsyplin. Vyshcha shkola. 2013;12:30-8. [in Ukrainian].
  6. Masheiko IV, Peleshenko HB, Masheiko AM. Rol informatsiynykh tekhnolohiy u vykladanni dystsypliny studentam vyshchykh navchalnykh zakladiv. Medychna osvita. 2017;1:23-6. [in Ukrainian].
  7. Mykhailoiko OIa. Efektyvnist multymediinykh zasobiv u vykladanni nevrolohii studentam likuvalnoho fakultetu. Bukovynskyi medychnyi visnyk. 2016;20;1(77):258-9. [in Ukrainian].

Публікація статті:

«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 3 (145), 2018 рік , 224-226 сторінки, код УДК 378.147+618.177+614.253.4

DOI: