Т. А. Скотаренко

МОДИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ПРАКТИЧНИХ ОНЛАЙН-ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ «ГІСТОЛОГІЇ, ЦИТОЛОГІЇ ТА ЕМБРІОЛОГІЇ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ МІЖНАРОДНОГО ФАКУЛЬТЕТУ З АНГЛОМОВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ


Про автора:

Т. А. Скотаренко

Рубрика:

МЕДИЧНА ОСВІТА

Тип статті:

Наукова стаття

Ключові слова:

МОДИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ІНТЕРАКТИВНОГО

Список цитованої літератури:

  1. Bashkir OI. Aktyvni y interaktyvni metody navchannia u vyshchii shkoli. Educational challenges. 2019;60:33-44. [in Ukrainian].
  2. Huzyk NM, Lishchynska KhI. Rol interaktyvnoho navchannia v protsesi pidhotovky viiskovykh fakhivtsiv. Naukovi zapysky. 2020;191:62-5. [in Ukrainian].
  3. Levko M. Osoblyvosti provedennia doslidno-eksperymentalnoi roboty shchodo formuvannia politychnoi kultury kursantiv u protsesi fakhovoi pidhotovky u vyshchykh viiskovykh navchalnykh zakladakh. Zbirnyk naukovykh prats Natsionalnoi akademii Derzhavnoi prykordonnoi sluzhby Ukrainy. 2019;16(1): 220-34. [in Ukrainian].
  4. Pyshko OL. Interaktyvni metody navchannia yak sposib rozvytku tvorchykh zdibnostei uchniv na urokakh istorii ta pravoznavstva. Narodna osvita. Elektronne naukove fakhove vydannia. Dostupno: http://narodnaosvita.kiev.ua/?page_id= 2257.
  5.  Ryzhykov V. Metodyka vykorystannia "mozkovoho shturmu" na seminarskykh zaniattiakh v profesiinii pidhotovtsi u vyshchykh viiskovykh navchalnykh zakladakh (VVNZ). Molod i rynok. 2018;5:26-32. Dostupno: http://nbuv.gov. ua/UJRN/Mir_2018_5_6.
  6. Turkot TI, Konoval OA. Pedahohika ta psykholohiia vyshchoi shkoly: Navchalnyi posibnyk dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv. Kherson: Oldi-pliu; 2013. 466 s. [in Ukrainian].
  7. Vynohradova VIe, Yurchenko VI. Psykholohiia vyshchoi osvity: teoretychni ta praktychni aspekty: navch. posib. Kyiv: Vydavnytstvo Lira-K; 2020. 296 s. [in Ukrainian].

Публікація статті:

«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 2 (164) (додаток), 2022 рік , 102-103 сторінки, код УДК 004.031.42:378.147-054.6=111:616-091.8

DOI: