Цвіренко С. М., Похилько В. І., Соловйова Г. О., Артьомова Н. С., Жук Л. А.

БЕЗПЕРЕРВНЕ НАВЧАННЯ – ЗАПОРУКА ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ЛІКАРЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ


Про автора:

Цвіренко С. М., Похилько В. І., Соловйова Г. О., Артьомова Н. С., Жук Л. А.

Рубрика:

МЕДИЧНА ОСВІТА

Тип статті:

Наукова стаття

Анотація:

Завданням вищої медичної освіти на сучасному етапі розвитку суспільства є підготовка спеціалістів, які виявляють творчу активність, самостійність, вільно володіють професією та здатні до самовдосконалення. В даний час принцип «завершеної» освіти, при якому отримані на додипломному етапі навчання знання зберігали свою цінність протягом усієї професійної діяльності, змінюється на принцип безперервної освіти «через все життя». Поняття безперервної освіти включає створення умов для всебічного розвитку людини, незалежно від віку, місця проживання, набутої професії, рівня оволодіння фаховими вміннями, індивідуальних здібностей, мотивів і інтересів особистості. Концепція навчання впродовж життя передбачає необхідність і можливість здобування на кожному життєвому етапі тих блоків інформації, які необхідні людині для підтримки своєї активної життєдіяльності та самореалізації.

Ключові слова:

вища медична освіта, безперервна освіта, самоосвіта

Список цитованої літератури:

  1. Pokhresnyk A. Novitni zminy serednoi i vyshchoi profesiinoi osvity v rozvynenykh derzhavakh svitu. Vyshcha osvita Ukrainy. 2013;3(50):96103. [in Ukrainian].
  2. Bezperervna osvita. Dostupno: http://www.users.kpi.kharkov.ua/lre/bde/ukr/iol/l3.htm [in Ukrainian].
  3. Churkyna LI. Neprerivnoe obrazovanye kak uslovye professyonalnoi mobylnosty. Molodoi ucheniy. 2015;11.1:19-22. Dostupno: https://moluch.ru/archive/91/19321/ [in Russian].
  4. Skoryk TV. Osvita vprodovzh zhyttia v konteksti ievrointehratsiinykh protsesiv. Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. Seriia: Pedahohichni nauky. 2016;135:232-5. [in Ukrainian].
  5. Babakina OO. Shliakh do samoho sebe: znachennia systemy bezperervnoi osvity dlia stymuliuvannia zmin u suspilstvi. Humanitarni nauky. 2010;2:6-12. [in Ukrainian].
  6. Semychenko VA. Problema osobystisnoho rozvytku y samorozvytku v konteksti neperervnoi profesiinoi osvity. Pedahohika i psykholohiia. Visnyk Akademii pedahohichnykh nauk Ukrainy. 2010;2:46-57. [in Ukrainian].
  7. Kalashnykova S. Identyfikatsiia suchasnykh oriientyriv rozvytku vyshchoi osvity. Vyshcha osvita Ukrainy. 2014;3:12-23. [in Ukrainian]. 

Публікація статті:

«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 4 Том 1 (146), 2018 рік , 183-185 сторінки, код УДК 378:614.252

DOI: