Кравчун П. Г., Борзова О. Ю., Кожин М. І., Риндіна Н. Г., Титова Г. Ю., Заїкіна Т. С., Ринчак П. І.

УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ВНУТРІШНЯ МЕДИЦИНА» ПРИ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ 5 ТА 6 КУРСУ НА КАФЕДРІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ № 2 І КЛІНІЧНОЇ ІМУНОЛОГІЇ ТА АЛЕРГОЛОГІЇ ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ


Про автора:

Кравчун П. Г., Борзова О. Ю., Кожин М. І., Риндіна Н. Г., Титова Г. Ю., Заїкіна Т. С., Ринчак П. І.

Рубрика:

МЕДИЧНА ОСВІТА

Тип статті:

Наукова стаття

Анотація:

Cучасні стандарти рівня професійної підготовки випускників вищих медичних навчальних закладів вимагають від викладацького складу професійно-орієнтованих кафедр впровадження нових підходів вивчення клінічних дисциплін. Саме тому на кафедрі внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології під час підготовки студентів 5 та 6 курсу з дисципліни «внутрішня медицина» широкого впро-вадження набули техніки проблемного навчання, а саме метод «ділової гри» та метод «круглого столу». Метод «ділової гри» дозволяє оцінити комплексність знань студентів, імітувати майбутню професійну діяльність, стимулювати розумову активність студентів. У процесі ділової гри у студентів з’являється мотив для пошуку діагностичної інформації відповідно виконуваної ним ролі, виробляється навичка роботи з отри-маною інформацією. Студент виробляє навик контролю своєї поведінки, навчається адекватно сприймати і аналізувати чужу думку. Метод «круглого столу» полягає в обговоренні клінічного випадку групою студентів на чолі з досвідченим викладачем, що набуває характеру лікарського консиліуму. Таким чином збагачується зміст вже вивченого матеріалу, відбувається його впорядкування та засвоєння.

Ключові слова:

удосконалення вивчення, дисципліна «внутрішня медицина», проблемне навчання, метод «ділової гри», метод «круглого столу»

Список цитованої літератури:

  1. Babenko PA. Problemy modernizatsii u vuzivskii praktytsi pidhotovky likariv. V: Materialy ukrainskoi naukovo-metodychnoi konf. Aktualni problemy vyshchoi medychnoi osvity; 2008, s. 176-8. [in Ukrainian].
  2. Hrishnova OH. Rozvytok vyshchoi osvity v Ukraini: tendentsii, problemy ta shliakhy yikh vyrishennia. Vyshcha shkola. 2001;2(3):22-34. [in Ukrainian].
  3. Komenskyi YaA. Velykaia dydaktyka. Moskva: Pedahohyka; 1989. 106 s.[in Russiаn].
  4. Maksymenko SD. Systemnyi pidkhid do rozrobky kontseptsii rozvytku vyshchoi medychnoi osvity. V: Materialy ukrainskoi naukovopraktychnoi konferentsii. Suchasni problemy pidhotovky fakhivtsiv u vyshchykh medychnykh ta farmatsevtychnykh navchalnykh zakladakh I-IV rivniv akredytatsii MOZ Ukrainy; 1999, s. 45-7. [in Ukrainian].
  5. Nakaz MON Ukrainy vid 01.07.2014r. № 1556-VII «Pro vyshchu osvitu».[in Ukrainian].
  6. Shevchenko NF. Keruvannia samostiinoiu robotoiu studentiv u vyshchykh navchalnykh zakladakh. Visnyk Zaporizkoho natsionalnoho universytetu. 2008;1:246-52. [in Ukrainian].

Публікація статті:

«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 1 Том 1 (142), 2018 рік , 234-237 сторінки, код УДК 378.016:616.1/.9:378.147:378.4:61(477.54-21)

DOI: