Гринь К. В.

ІНТЕГРАЦІЯ ДОКУМЕНТАЛЬНИХ ФОТО- ТА ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ ЛІКАРІВІНТЕРНІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ПСИХІАТРІЯ»


Про автора:

Гринь К. В.

Рубрика:

МЕДИЧНА ОСВІТА

Тип статті:

Наукова стаття

Анотація:

В сучасних умовах, відповідно постійному підвищенню рівня системи охорони здоров’я, стрімкого його реформування, необхідним є якісний рівень підготовки кадрів у післядипломній медичній освіті. Метою роботи було висвітлити досвід використання документальних фото- та відеоматеріалів при проведенні лекційних та семінарських занять з лікарями-інтернами за спеціальністю «Психіатрія» під час заочної частини інтернатури. Впровадження в теоретичну та практичну діяльність вищої школи, а саме в післядипломну освіту лікарів-інтернів сучасних інформаційних технологій з застосуванням документальних фото- та відеоматеріалів є суттєвим прогресивним кроком для розвитку у майбутніх лікарів компетентності, високого рівня клінічного мислення.

Ключові слова:

лікарі-інтерни, освітній процес, документальні фото- та відеоматеріали.

Список цитованої літератури:

  1. Chernysheva OYe, Samoylenko IG, Balychevtseva IV, Khapchenkova DS, Gerasimenko VV, Polesova TR. Formy usovershenstvovaniya kachestva obucheniya vrachey-internov. Ukrainskiy zhurnal khirurgii. Рytannya pedahohiky. 2016;1-2(30-31):80-2. Dostupno: http://www. mif-ua.com/archive/article/43383 [in Russian].
  2. Chernyshev PM. Informatsionnyye i telekommunikatsionnyye tekhnologii v sovremennom obrazovanii. Mariyskiy yuridicheskiy vestnik. 2017;1(20):14-6. Dostupno: https://cyberleninka.ru/article/n/informatsionnye-i-telekommunikatsionnye-tehnologii-v-sovremennomobrazovanii [in Russian].
  3. Pfanenshtil’ IA, Borisenko IG. Rol’ informatsionnykh tekhnologiy v preodolenii transformatsionnykh protsessov v rossiyskom obrazovanii. Filosofiya obrazovaniya. 2012;4(43):59-67. [in Russian].
  4. Nurmukhamedov GM. Elektronnyye uchebnyye kursy: potrebnosti obrazovaniya, proyektirovaniye, razrabotka, problemy i perspektivy. Informatika i obrazovaniye. 2012;1:33-9. [in Russian].
  5. Nagornaya NV, Limarenko MP, Bayeshko GI, Sokolov VN. Ob opyte optimizatsii obucheniya pediatrov v internature. Zdorov’ye rebenka. Vsemirnaya konferentsiya po vysshemu obrazovaniyu «Novaya dinamika vysshego obrazovaniya i nauchnykh issledovaniy dlya izmeneniya i razvitiya obshchestva» (YUNESKO, Parizh, 5–8 Iyulya 2009 goda): Kommyunike. Vyssheye obrazovaniye v Rossii. 2009;11:41-8. [in Russian].
  6. Paderin AV. Ispol’zovaniye informatsionno-kommunikatsionnykh tekhnologiy v obrazovatel’nom protsesse vuza. Uchenyye zapiski universiteta imeni P.F. Lesgafta. 2016;8(138):167-76. Dostupno: http://lesgaft-notes.spb.ru/ru/node/9371 [in Russian].
  7. Tarkhov SV. Mediakompetentnost’ i elektronnoye obucheniye: problemy, zadachi, puti resheniya. 2016;4:66-80. Dostupno: https:// cyberleninka.ru/article/n/mediakompetentnost-i-elektronnoe-obuchenie-problemy-zadachi-puti-resheniya [in Russian].

Публікація статті:

«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 3 (157), 2020 рік , 178-180 сторінки, код УДК 378.147:616.89-008.1

DOI: