СИМУЛЯЦІЙНІ ТРЕНІНГИ, ЯК БАЗОВА ПЛАТФОРМА СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
Про автора:
Жукова Т. О., Васько Л. М., Почерняєва В. Ф., Марченко В. Ю., Удальцова-Гродзинська К. О.
Рубрика:
МЕДИЧНА ОСВІТА
Тип статті:
Наукова стаття
Анотація:
Освіта – це постійний та різноманітний спектр стимуляції мислення, це та константа, яка формує гостроту та ясність мислення, інтелект. Сучасні освітні програми неможливі без використання симуляційних технологій та методів. Сьогодення України надає широкі можливості керуватися впровадженнями у навчально-методичний процес нових методик, приймати участь у грантах, користуватись надбаннями іноземних колег. Сучасні умови змінюють оцінку практичної підготовки майбутнього лікаря. Розвиток мотиваційної відповідності професійної діяльності є нагальною складовою формування всебічного навчального процесу, розробка якого дозволить поглибити специфіку, спрямованість та структуру навчання. Стимулювання клінічного та профілактичного мислення у студентів, використовуючи ефективні методи та прийоми засвоєння матеріалу підвищує результативність навчання і забезпечує опанування величезним масивом знань. Цей процес особливий своїм міждисциплінарним підходом при опануванні професійних навичок. Гнучкість студентів, викладачів і лікарів при створенні нових проектів навчального процесу, розвиток професіоналізму, починається зі створення умов для освіти, використанням дистанційної освіти, створення освітніх комплексів, оснащених стимуляторами та тестовими завданнями різних рівнів. Таким чином, сучасні освітні програми неможливі без використання симуляційних технологій та методів. При дотриманні грамотного підходу та правил можна сформувати у студентів та викладачів професійні компетенції, що відповідають стандартам та, в той же час, креативності мислення, надання медичної допомоги, удосконалення особистих та і командних навичок, підвищення готовності до реальної практичної діяльності. Всі основні цілі ґрунтуються на інтегруванні знань з базовими дисциплінами.
Ключові слова:
освіта, навчальний процес, педагогічна модель, симуляційне навчання, тренінг, оцінка роботи, модель симуляційного сценарію.
Список цитованої літератури:
- Zhukova TO, Vasʹko LM, Pochernyayeva VF, Kornyeyev OV. Kompetentnisnyy pidkhid – kontrolʹ yakosti osvity. Navchalʹno-naukova konf. z mizhnarodnoyu uchastyu «Aktualʹni pytannya kontrolyu yakosti osvity u vyshchykh medychnykh navchalʹnykh zakladakh». m. Poltava, Berezenʹ, 2018. s. 94-5. [in Ukrainian].
- Konnova TV, Lazareva LA, Belikova OV, Muntyn EV. Integracija simuljacionnogo obuchenija v dejstvujushhuju sistemu professional’nogo obrazovanija. V: Medicinskoe obrazovanie 2015: sbornik tezisov VI Obshherossijskoj konferencii s mezhdunarodnym uchastiem. Moskva; 2015. s. 174. [in Russian].
- Bulavenko OV, Balabuieva SV. Osoblyvosti vykladannia akusherstva ta hinekolohii v umovakh reformuvannia vyshchoi medychnoi osvity ta pobudovy novoi systemy okhorony zdorov’ia v Ukraini na period 2015-2025 rr. V: Problemy ta perspektyvy vyshchoi medychnoi shkoly u rozrobtsi ta realizatsii natsionalnoi stratehii pobudovy novoi systemy okhorony zdorov’ia v Ukraini na period 2015-2025 rr.: tezy dopovidei navchalno-metodychnoi konferentsii; 2015 Ber. 25; m. Vinnytsia. Vinnytsia; 2015. s. 16-7. [in Ukrainian].
- Polyzois I, Claffey N, Mattheos N. Problem-based learning in academic health education. A systematic literature review. Eur J Dent Educ. 2010 Feb;14(1):55-64. DOI: 10.1111/j.1600-0579.2009.00593.x
- Ellaway R, Poulton T, Fors U, McGee JB, Albright S. Building a virtual patient commons. Med Teach. 2008;30(2):170-4. DOI: 10.1080/01421590701874074
Публікація статті:
«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 4 (158), 2020 рік , 222-224 сторінки, код УДК 378.147