МОТИВАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ
Про автора:
Федоров С. В.
Рубрика:
МЕДИЧНА ОСВІТА
Тип статті:
Наукова стаття
Анотація:
Метою даної роботи є узагальнення основних видів мотивації та її ролі у післядипломній освіті лікарів на етапі інтернатури. Розглянуті основні положення принципу безперервного професійного розвитку лікарів-інтернів та ролі мотивації в процесі післядипломного навчання. Наведені основні теорії мотивації. Відмічено, що мотивація – ключовий фактор успішного навчання. Покращення її у лікарів-інтернів є важливим елементом професійного зросту та невід’ємною часткою безперервної професійної освіти.
Ключові слова:
мотивація, безперервний професійний розвиток лікарів
Список цитованої літератури:
- Voronenko YuV, Mincer OP. Bezperervnyy profesiynyj rozvytok likariv i provizoriv – novi pryncypy pobudovy systemy. Medychna osvita. 2011;2:41-4. [in Ukrainian].
- Proekt Postanovy Kabinetu ministriv Ukrainy «Pro zatverdzhennia polozhennia pro systemu bezperervnogo profesiynogo rozvytku fahivcic u sferi ohorony zdorovya. Available from: http://www.apteka.ua/article/434811 [in Ukrainian].
- Kusurkar R. Motivation in medical students. Uetgiverij BOXpress, 2012:377.
- Sluhenska RV. Rozvytok duhovno-tvorchogo potencialu maybutnih likariv jak pedagogochna problema. Pedagogichni nauky. 2013;64:32633. [in Ukrainian].
- Sluhenska RV. Pedagogichni zasady rozvytku profesiynogo klinichnogo myslennya maybutniogo likara v procesi formuvannia jogo duhovnotvorchogo potencialu. Molodyj vchenyj. 2015;3(18):34-7. [in Ukrainian].
Публікація статті:
«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 1 Том 2 (143), 2018 рік , 268-270 сторінки, код УДК 608.1+614.22