Якубовська О. М., Коваленко Т. П., Семененко А. І., Ясько В. В., Баланюк О. Б., Редчіц М. А.

НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ОЧИМА СТУДЕНТІВ: РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «РАДІОЛОГІЯ»


Про автора:

Якубовська О. М., Коваленко Т. П., Семененко А. І., Ясько В. В., Баланюк О. Б., Редчіц М. А.

Рубрика:

МЕДИЧНА ОСВІТА

Тип статті:

Наукова стаття

Анотація:

Мета дослідження – з’ясувати ставлення студентів до організації викладання навчальної дисципліни «Радіологія» на кафедрі променевої діагностики, променевої терапії та онкології Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова. Об’єкт і методи дослідження: після завершення вивчення дисципліни «Радіологія» було проведено анкетування студентів третього курсу ВНМУ імені М.І. Пирогова, що стосувалося різних складових частин організації навчального процесу та рівня викладання предмету, окрім того, студенти мали змогу надати особисті рекомендації для його покращення. Результати досліджень та їх обговорення: при оцінці за 10-бальною шкалою рівень викладання оцінений у 8,35 балів, організація навчального процесу у 7,85 балів, міжособистісні відносини між викладачем і студентом у 8,95 балів. В якості рекомендацій студенти найбільш часто висловлювали побажання щодо збільшення кількості практичних занять, що проводяться в клініці. Висновки: за результатами анкетування, викладання дисципліни «Радіологія» проводиться на досить високому рівні. Кількісні результати анкетування можуть бути використані для моніторингу рівня викладання даної дисципліни та інших дисциплін в майбутньому.

Ключові слова:

анкетування, начальний процес, якість викладання, дисципліна, вищий навчальний заклад

Список цитованої літератури:

  1. Tomilova MI, Vasileva EY, Gaikina MYu. Vuz v otsenke studentov: Otsenka usloviy obucheniya i kachestva podgotovki. Saarbrücken: LAP LAMBERT Academic Publishing; 2014. 142 s. [in Russiаn].
  2. Shadrina EM. Anketirovanie studentov – metod izmereniya kachestva obrazovaniya. Yevraziyskoe Nauchnoe Obedinenie. 2018;4(38):151-2. [in Russiаn].
  3. Kavyn VO, Popovych JL, Fedorak VM, Mjesojedova VA, Parakhonjak VV. Analiz rezuljtativ anketuvannja studentiv Ivano-Frankivsjkogho nacionaljnogho medychnogho universytetu po zavershennju vyvchennja dyscypliny Operatyvna khirurghija i topoghrafichna anatomija. Medychna osvita. 2017;1:69-72. DOI: 10.11603/me.2414-5998.2017.1.7447 [in Ukrainian].
  4. Dzjak GV, Perceva TO, Zakharov SV, Ghorbunova GV. Shljakhy pidvyshhennja jakosti navchannja na pidstavi monitorynghu anketuvannja vypusknykiv akademiji. Medychna osvita. 2015;2:64-6. [in Ukrainian].
  5. Ignatev VP, Varlamova LF, Stepanov PA. Privlechenie studentov k otsenke kachestva obrazovaniya. Sovremennye naukoemkie tekhnologii. 2016;12(1):141-5. [in Russiаn]. 6. Kovaljsjkyj OV. Radiologhija. Promeneva terapija. Promeneva diaghnostyka. Pidruchnyk dlja stud. vyshh. navch. zaklad. Vinnycja: Nova Knygha; 2013. 552 s. [in Ukrainian]. 7. Miljko VI. Rentghenodiaghnostyka. Vinnycja: Nova Knygha; 2005. 243 s. [in Ukrainian].

Публікація статті:

«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 3 (145), 2018 рік , 231-233 сторінки, код УДК 615.849:303.621.35:616-053.82

DOI: