Шляхи покращення успішності студентів фундаментальних кафедр медичних вузів на прикладі кафедри анатомії людини
Про автора:
Довгаль Г. В., Нефьодова О. О., Жаріков М. Ю., Супонько Ю. В.
Рубрика:
МЕДИЧНА ОСВІТА
Тип статті:
Наукова стаття
Анотація:
Дослідження базується на проведенні аналізу успішності студентів-медиків та шляхів покра-щення результативності навчання. Нами був помічений спад якісної успішності та зниження середнього балу у студентів всіх факультетів в середньому на 14% за період 2010-2013 рр., що могло бути обумовлено ве-ликою різноманітністю факторів. Задля покращення продуктивності навчального процесу в 2013-2014 на-вчальному році були вжиті заходи, спрямовані на своєчасну ліквідацію академічної заборгованості, на по-силення моніторингу виконання самостійної аудиторної та позааудіторної роботи студентів, на поліпшення інформативності та матеріалозабезпеченності, що веде до створення умов для розвитку студентів, націле-них на отримання якісного досвіду та знань, а також ліквідації всіх стримуючих факторів навчання.
Ключові слова:
анатомія людини, навчальний процес, якісна успішність, абсолютна успішність
Список цитованої літератури:
- 1. Капица С. П. Медицина XXI века: этические проблемы / С. П. Капица, Б. Г. юдин // Знание. Понимание. Умение. – 2005. – №3. – С. 75–79.
- 2. Романенко А. ю. Заради здоров’я людини / А. ю. Романенко. – К., 1978. – 164 с.
- 3. Скумин В. А. Культура здоровья. Избранные лекции / В. А. Скумин. – Чебоксары, 2002. – 264 с.
- 4. Українська радянська енциклопедія. В 12-ти томах / За ред. М. Бажана. – 2-ге вид. – К.: Гол. редакція УРЕ, 1974-1985. – 235 с.
Публікація статті:
«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 2 Том 3 (109), 2014 рік , 94-97 сторінки, код УДК 611: 378. 146