Подліанова О. І.

Організація навчального процесу в інтернатурі з педіатрії на базах стажування


Про автора:

Подліанова О. І.

Рубрика:

МЕДИЧНА ОСВІТА

Тип статті:

Наукова стаття

Анотація:

у статті розглядаються питання навчання у заочній частині інтернатури лікарів­інтернів педіа­ трів. проаналізовано методичну літературу з питань організації аудиторної роботи у вищій школі. обгово­ рені ті її форми, які адаптовані для занять із лікаріми­інтернами і використовуються викладачами кафедри дитячих хвороб Фпо здМу та базовими керівниками інтернатури.

Ключові слова:

аудиторна робота, базові керівники інтернатури, лікарі­інтерни педіатри

Список цитованої літератури:

  • бурега В. В. Методичні рекомендації щодо підготовки та використання тестових завдань в процесі поточного та підсумкового контролю знань студентів в дондуу / В. В. бурега, Є. о Шаміна., а. В. Шибанов [та ін.]. – донецьк : дон­ дуу, 2011. – 49 с.
  • нагаєв В. М. Методика викладання у вищій школі / нагаєв В. М. – к.: Центр учбової літератури, 2007. – 232 с.
  • положення про спеціалізацію (інтернатуру) випускників вищих медичних і фармацевтичних закладів освіти III­IV рівнів акредитації (наказ Моз україни № 291 від 19. 09. 96 р.)
  • типовий навчальний план і програма спеціалізації (інтернатури) випускників вищих медичних закладів освіти пІ­IV рівнів акредитації зі спеціальності «педіатрія» (киів, 2011).

Публікація статті:

«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 3 Том 2 (111), 2014 рік , 66-69 сторінки, код УДК 378. 046­021. 68:616­053:614. 21