Організація навчального процесу в інтернатурі з педіатрії на базах стажування
Про автора:
Подліанова О. І.
Рубрика:
МЕДИЧНА ОСВІТА
Тип статті:
Наукова стаття
Анотація:
у статті розглядаються питання навчання у заочній частині інтернатури лікарівінтернів педіа трів. проаналізовано методичну літературу з питань організації аудиторної роботи у вищій школі. обгово рені ті її форми, які адаптовані для занять із лікарімиінтернами і використовуються викладачами кафедри дитячих хвороб Фпо здМу та базовими керівниками інтернатури.
Ключові слова:
аудиторна робота, базові керівники інтернатури, лікаріінтерни педіатри
Список цитованої літератури:
- бурега В. В. Методичні рекомендації щодо підготовки та використання тестових завдань в процесі поточного та підсумкового контролю знань студентів в дондуу / В. В. бурега, Є. о Шаміна., а. В. Шибанов [та ін.]. – донецьк : дон дуу, 2011. – 49 с.
- нагаєв В. М. Методика викладання у вищій школі / нагаєв В. М. – к.: Центр учбової літератури, 2007. – 232 с.
- положення про спеціалізацію (інтернатуру) випускників вищих медичних і фармацевтичних закладів освіти IIIIV рівнів акредитації (наказ Моз україни № 291 від 19. 09. 96 р.)
- типовий навчальний план і програма спеціалізації (інтернатури) випускників вищих медичних закладів освіти пІIV рівнів акредитації зі спеціальності «педіатрія» (киів, 2011).
Публікація статті:
«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 3 Том 2 (111), 2014 рік , 66-69 сторінки, код УДК 378. 046021. 68:616053:614. 21