Попадинець О. Г.

РОЗВИТОК НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ПІЗНАННЯ У СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ


Про автора:

Попадинець О. Г.

Рубрика:

МЕДИЧНА ОСВІТА

Тип статті:

Наукова стаття

Анотація:

Наближення навчального пізнання до наукового можливе на основі імітації науково-пізнаваль- них ситуацій, що могли або повинні були бути в базисній науці. Це дозволяє наблизити навчальну творчу діяльність студентів до тих умов і ситуацій, з якими вони можуть зустрітися у своїй майбутній професійній діяльності. Оптимально підібраний каскад дослідницьких і конструкторських проблемних ситуацій, само- стійне їх вирішення дозволяє розвинути їх творчі здібності.

Ключові слова:

: анатомія людини, педагогічні прийоми

Список цитованої літератури:

  • Андрейчин М. А. Сучасні підходи до навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі / М. А. Андрейчин, В. С. Копча, Н. В. Копча // Медична освіта. – 2000. – № 3. – С. 21-24.
  • Волосовець О. П. Питання якості освіти у контексті впровадження засад Болонської декларації у вищій медичній школі // Медична освіта. – 2005. – № 2. – С. 12-16.
  • Москаленко В. Ф. Медична освіта в Україні та Болонський процес: реальність та шляхи приєднання до Європейського освітнього і наукового простору / В. Ф. Москаленко // Журнал Академії медичних наук України. – 2005. – № 1. – / С. 36-45.
  • Проект MUMEENA: розвиток клінічного мислення у студентів / Г. М. Ерстенюк, І. П. Вакалюк, Н. М. Середюк, В. М. Мізюк // Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчаль- них закладах Прикарпаття: наук. -метод. конф., 28 квітня 2014 р. : мат. конф. – Івано-Франківськ, 2014. – С. 109-111.
  • Стинська В. В. Вища освіта України і Болонський процес: реалії сьогодення / В. В. Стинська, В. М. Бойчук // Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах Прикар- паття: наук. -метод. конф., 28 квітня 2014 р. : мат. конф. – Івано-Франківськ, 2014. – С. 79-81.

Публікація статті:

«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 4 Том 1 (113), 2014 рік , 41-43 сторінки, код УДК 316. 4. 063. 3+378. 147+37. 011. 32