МЕТОДИКА КЛІНІЧНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТА – ІНТЕГРАЦІЙНА МОДЕЛЬ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ, ЇЇ МЕТА, ЦІЛІ, АСПЕКТИ ТА ВИДИ
Про автора:
Кочержат О. І.
Рубрика:
МЕДИЧНА ОСВІТА
Тип статті:
Наукова стаття
Анотація:
В статті описано особливості медичної освіти в Україні. Подано методику клінічного навчання студентів, висвітлена мета, цілі та аспекти клінічного мислення. Наведено приклади моделі SNAPPS (РЗАППВ) та концепції R.I.M.E., які застосовують для формування клінічного мислення у студентів на кафедрі внутрішньої медицини стоматологічного факультету ім. професора М.М. Бережницького Івано-Франківського національного медичного університету. Доведено важливість формування клінічного мислення у студентів, для подальшої професійної діяльності лікаря
Ключові слова:
клінічне навчання, клінічне мислення, медична освіта
Список цитованої літератури:
- Amyrov AF, Amyrova LA. Systema professyonalnoi sotsyalyzatsyy studentov v vуsshei shkole. Pedahohyka. 2014;7:44-8. [in Russiаn].
- Moskovko HS. Rozvytok klinichnoho myslennia u studentiv vyshchykh navchalnykh medychnykh zakladiv, yak kohnityvna skladova profesiinoi kompetentnosti. Bukovynskyi medychnyi visnyk. 2016;2(20):271-4. [in Ukrainian].
- Palamarenko IO. Urakhuvannia dosvidu Velykoi Brytanii pry pidhotovtsi simeinykh likariv v Ukraini. Visnyk Natsionalnoho universytetu oborony Ukrainy. 2014;4(41):7. [in Ukrainian].
- Mahrlamova KH. Uprovadzhennia dosvidu profesiinoi pidhotovky maibutnikh likariv Velykoi Brytanii u prohnostychnyi rozvytok systemy medychnoi osvity Ukrainy. Imidzh suchasnoho pedahoha. 2018;2(179):31-5. [in Ukrainian].
- Skrypnyk IM, Hopko OF, Maslova HS. Formuvannia klinichnoho myslennia yak zasib udoskonalennia yakosti osvity likariv. Udoskonalennia yakosti pidhotovky likariv u suchasnykh umovakh. Udoskonalennia yakosti pidhotovky likariv u suchasnykh umovakh: materialy nauk.-prakt. konf. z mizhnar. uchastiu, m. Poltava. 2016. s. 199-200. [in Ukrainian].
Публікація статті:
«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 1 (155), 2020 рік , 234-237 сторінки, код УДК 372.8+61+614.253.4