Бондаренко В. В., Стебловський Д. В., Гаврильєв В. М., Аветіков Д. С.

МЕТОДИКА ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ПРИ ВИКЛАДАННІ ПРОФІЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ НА СТОМАТОЛОГІЧНИХ КАФЕДРАХ В МЕДИЧНИХ ВУЗАХ


Про автора:

Бондаренко В. В., Стебловський Д. В., Гаврильєв В. М., Аветіков Д. С.

Рубрика:

МЕДИЧНА ОСВІТА

Тип статті:

Наукова стаття

Анотація:

В методичній статті описані методики візуалізації в медичних вузах яке призведе до підвищення якості медичної освіти, та вирішенню стану проблемного навчання якщо воно виникло у студента. При впровадженні методів візуалізації в медичних вузах ці методики показують, що надавати медичну інформацію для навчання можна в різних формах. Такий комплексний підхід дає змогу студентам розрізняти надану інформацію за знаково-символьною формою (формули, символи хімічних елементів, цифри, розділові знаки тощо), графічною формою (графіки, таблиці, діаграми, малюнки, фотографії) і за допомогою реальних предметів (книги, макети, прилади, моделі тощо).

Ключові слова:

методи візуалізації, проблемне навчання, метод навчання, медицина, педагог, клінічне мислення.

Список цитованої літератури:

  1. Hutorskoj AV. Koncepciya Nauchnoj shkoly chelovekosoobraznogo obrazovaniya: nauchnoe izdanie. M.: Izdatelstvo «Ejdos»; Izdatelstvo Instituta obrazovaniya cheloveka; 2015. 24 s. [in Russian].
  2. Hutorskoj AV. Tezaurus cheloveko soobraznogo obrazovaniya: nauchnoe izdanie. M.: Izdatelstvo «Ejdos»; Izdatelstvo Instituta obrazovaniya cheloveka; 2015. 51 s. [in Russian].
  3.  Teplov BM, Nebylicin VD. Izuchenie osnovnyh svojstv nervnoj sistemy i ih znachenie dlya psihologii individualnyh razlichij. Hrestomatiya po psihologii. M.; 2007. s. 269-74. [in Russian].
  4. Merlin VS. Otlichitelnye priznaki temperamenta. Psihologiya individualnyh razlichij. M.; 1982. s. 160-7. [in Russian].
  5. Rubinshtejn SL. Osnovy obshej psihologii. Tom 2. M.; 1989. s. 182-211. [in Russian].
  6. Brushlinskij AV. Psihologiya myshleniya i problemnoe obuchenie. M.: Znanie; 1983. 93 s. [in Russian].
  7. Malihina O. Osobistisno zoriyentovana model navchannya ta yiyi aksiologichna sutnist. Ridna shkola; 2002. s. 13-6. [in Ukrainian].
  8. Pligin A. Lichnostno-orientirovannoe obrazovanie: istoriya i praktika. M.: KSP.; 2003. 430 s. [in Russian].
  9. Pometun O, Pirozhenko L. Suchasnij urok. Interaktivni tehnologiyi navchannya: nauk.-metod. posibnik. K.: A.S.K.; 2004. 192 s. [in Ukrainian].
  10. Serikov V. Lichnostno-orientirovannoe obrazovanie. Pedagogika. 1994;5:16-21. [in Russian].

Публікація статті:

«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 2 (156), 2020 рік , 188-190 сторінки, код УДК 378.001.1

DOI: