Ярмошук І. Р.

РОЛЬ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ В ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ЗА ФАХОМ «СТОМАТОЛОГІЯ»


Про автора:

Ярмошук І. Р.

Рубрика:

МЕДИЧНА ОСВІТА

Тип статті:

Наукова стаття

Анотація:

У статті висвітлена роль науково-дослідної роботи в підготовці лікарів-інтернів-стоматологів. Медична освіта, відповідно до стандартів Всесвітньої Федерації Медичної Освіти, має три послідовні етапи, які поєднані між собою. Кожний наступний етап ґрунтується на попередньому і забезпечує, вищий за попередній рівень підготовки лікарів. Здатність до дослідницької роботи, аналітичного мислення, творчості є неоднаковою, це зумовлено, зокрема, рівнем підготовки, особистими характеристиками та іншим. Завдання викладача полягає у створенні умов для творчої діяльності кожного лікаря-інтерна-стоматолога. Результатом науково-дослідної роботи можуть бути дані клінічних досліджень, опис клінічних випадків, ознайомлення з новітніми технологіями, методиками лікування, тощо. Результати такої роботи лікарі-інтернистоматологи доповідають на науково-практичних конференціях, які відбуваються у вищому навчальному медичному закладі. Отже, науково-дослідна робота є одним з найважливіших засобів підвищення якості підготовки й виховання спеціалістів, здатних після закінчення навчання самостійно вирішувати серйозні наукові та практичні завдання.

Ключові слова:

лікарі-інтерни-стоматологи, удосконалення навчання, науково-дослідна робота.

Список цитованої літератури:

  1. Shcherbakova NP. Naukovo-doslidna diialnist mahistrantiv yak vazhlyva skladova profesiinoi pidhotovky maibutnikh pedahohiv. Materialy Vseukr. nauk.-prakt. konf. Rozvytok doslidnytskykh zdibnostei obdarovanykh ditei ta molodi; 2011 Trav. 11-12; Zhytomyr. Zh.: IOD; 2011. s. 375-9. [in Ukrainian].
  2. Havryliuk LV. Zasoby zaokhochennia studentiv vyshchykh tekhnichnykh navchalnykh zakladiv do vykonannia naukovo-doslidnoi roboty inozemnymy movamy v pozanavchalnyi chas. Zb. nauk. prats «Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka». 2012;10:121-2. [in Ukrainian].
  3. Potapenko AS, Fedevych MO, Shchaslyva TV. Ratsionalne poiednannia riznykh form, metodiv, zasobiv sanitarno-prosvitnytskoi roboty u stvorenni proektu «Teatr zdorovia». Tezy dop. nauk.-prakt. konf. likariv-interniv, mahistriv ta klinichnykh ordynatoriv; 2014 Trav. 26; Poltava. 2014. 68 s. [in Ukrainian].
  4. Leseiko TO, Vershynin MV. Osoblyvosti hihiienichnoho navchannia ta vykhovannia ditei z vadamy slukhu. Tezy dop. nauk.-prakt. konf. likariv-interniv, mahistriv ta klinichnykh ordynatoriv; 2016 Trav. 25; Poltava. 2016. 55 s. [in Ukrainian].
  5. Sysoieva S. Interaktyvni tekhnolohii navchannia doroslykh. Navchalno-metodychnyi posibnyk. K.: VD «EKMO»; 2011. 324 s. [in Ukrainian].

Публікація статті:

«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 2 (156), 2020 рік , 205-207 сторінки, код УДК 378.147+616.314

DOI: