Курташ Н. Я.

ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ У СТУДЕНТІВ СТАРШИХ КУРСІВ МЕДИЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «АКУШЕРСТВО ТА ГІНЕКОЛОГІЯ»


Про автора:

Курташ Н. Я.

Рубрика:

МЕДИЧНА ОСВІТА

Тип статті:

Наукова стаття

Анотація:

Мета роботи: вивчення особливостей формування мотивації та професійної компетентності студентів при вивченні предмету «Акушерство та гінекологія» на старших курсах медичного навчального закладу. Дана публікація являє собою огляд літератури та особисті спостереження та напрацювання щодо формування мотивації до вивчення предмету акушерства та гінекології, а також професійного вдосконалення студентів старших курсів медичних вищих навчальних закладів. Проведено огляд компонентів поняття мотивації до навчання та їх основні характеристики, визначено види мотивів для здобуття професійної компетентності майбутніх лікарів. Висновки. Перебудова вищої медичної освіти на основі компетентнісного підходу потребує переорієнтування викладення матеріалу для студентів старших курсів, що полягає у поєднанні традиційної, інформативної парадиґми навчання та інноваційної, компетентнісної системи, яка ґрунтується на формуванні здібностей фаху майбутнього лікаря.

Ключові слова:

мотивація, студенти медичних навчальних закладів, професійна компетентність.

Список цитованої літератури:

  1. Mykhaylychenko VY, Polyansʹka VV. Rolʹ motyvatsiyi navchalʹno-piznavalʹnoyi diyalʹnosti u formuvanni profesiynoyi spryamovanosti studentiv. Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahalʹnoosvitniy shkolakh. Zb. nauk. pratsʹ Zaporizhs’kogo Klasych. pryvat. un-tu. 2011;17:320-7. [in Ukrainian].
  2. Kondurar MV. Ponjatie kompetencija i kompetentnost’ v obrazovanii. Vektor nauki TGU. 2012;1(8):189-92. [in Russiаn].
  3. Zhmakina NL, Komolova EG. Formirovanie professional’noj kompetentnosti specialista obrazovatel’nogo uchrezhdenija. Vestnik Nizhnevartovskogo gosudarstvenogo un-ta. 2010;1:1-7. [in Russian].
  4. Hylyun OV. Osvitni motyvatsiyi student·sʹkoyi molodi. Nauk.-teoret. i hromad.-polit. alʹmanakh Hrani Dnipropetr. nats. un-tu im. O. Honchara. 2012;1:102-4. [in Ukrainian].
  5. Abashina VV. Stanovlenie sub’ektnoj pozicii budushhih pedagogov doshkol’nogo obrazovanija v obrazovatel’nom processe vuza. Koncept. 2013;56:1-5. [in Russian].
  6. Perepelytsia PS, Rybalko VV, redaktory. Psykholohiya pratsi ta profesiynoyi pidhotovky osobystosti. Khmelʹnytsʹkyy: TUP. s. 48-67. [in Ukrainian].
  7. Dahin AN. Modelirovanie kompetentnosti uchastnikov otkrytogo obrazovanija. Pedagogicheskie tehnologii. 2007;4:10-24. [in Russian].
  8. Vershynsʹka OB. Problemy formuvannya navchalʹnoyi motyvatsiyi studentiv. VNZ. 2010 [Internet]. Dostupno: http://tme.umo.edu.ua/docs/ Dod/1_2010/VERSHYNSKA.pdf [in Ukrainian].
  9. Dzyubko L, Hrytsenyuk L. Motyvatsiya navchalʹnoyi diyalʹnosti yak psykholoho-pedahohichna problema. Psykholinhvistyka. 2009;4:33-43. [Internet]. Dostupno: http://nbuv.gov.ua/jpdf/psling_2009_4_5.pdf [in Ukrainian].
  10. Bondarchuk EI. Osnovy psihologii i pedagogiki. Kurs lekcij. Kyiv: MAUP; 2001. 168 s. [in Russian].

Публікація статті:

«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 3 (152), 2019 рік , 242-246 сторінки, код УДК 37.013+378.147+618

DOI: