Ярмошук І. Р.

ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНТЕРАКТИВНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ ТА МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА КУРСІ «ХІРУРГІЧНА СТОМАТОЛОГІЯ» НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ІВАНОФРАНКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ


Про автора:

Ярмошук І. Р.

Рубрика:

МЕДИЧНА ОСВІТА

Тип статті:

Наукова стаття

Анотація:

У статті висвітлена методика впровадження в педагогічний процес поєднання інтерактивного навчання методом кооперативних груп і мультимедійних технологій. З метою поліпшення засвоєння матеріалу та розвитку клінічного мислення в лікарів-інтернів 2-го року навчання за спеціальністю „Стоматологія” на курсі „Хірургічна стоматологія” така методика використовується для проведення семінарського заняття, присвяченого вивченню захворювань слизової оболонки ротової порожнини, що триває 2 академічні години. Результати використання запропонованої педагогічної методики показали підвищення рівня володіння матеріалом та мотивації до вивчення або повторення матеріалу, тенденцію до формування вміння спілкуватися та працювати колективно, коректно формулювати запитання до колег чи робити їм зауваження, справедливо оцінювати пророблену роботу один одного, що своєю чергою сприяє підвищенню професійної майстерності через призму взаємодопомоги та підтримки. Отже, використання поєднання мультимедійних технологій та інтерактивного навчання методом кооперативних груп у процесі підготовки майбутнього висококваліфікованого лікаря-стоматолога є доцільним.

Ключові слова:

хірургічна стоматологія, мультимедійні технології, інтерактивні форми навчання, метод кооперативних груп.

Список цитованої літератури:

  1. Babenkov AD. Zastosuvannia interaktyvnoi formy navchannia u vyhliadi metoduk ooperatyvnykh hrup pid chas vyvchennia predmetu «ortodontiia» na IV kursi stomatolohichnoho fakultetu v ramkakh kredytnomodulnoi systemy. Arkhiv klinichnoi medytsyny. 2015;2(21):64-7. [in Ukrainian].
  2. Baida MV. Mozhlyvosti vykorystannia tekhnolohii kooperatyvnoho navchannia v protsesi pidhotovky maibutnoho vchytelia. Zbirka naukovykh robit II Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii «Priorytetni napriamy pidhotovky vchytelia inozemnoi movy u konteksti vymoh Bolonskoho protsesu». 2009. s. 233-5. [in Ukrainian].
  3. Voron M. Metodychna robota v umovakh kooperatyvnoho navchannia. Dostupno: http://osvitaua.net/school/technol/1501 [in Ukrainian].
  4. Haliuk NM. Vykorystannia multymediinykh zasobiv na zaniattiakh z vnutrishnoi medytsyny za profesiinym spriamuvanniam. Halytskyi likarskyi visnyk. 2014;4:82-4. [in Ukrainian].
  5. Mandziuk LZ, Stetskiv AO. Vykorystannia multymediinykh zasobiv pid chas vykladannia lektsii z orhanichnoi khimii v medychnomu koledzhi. Dosvid vprovadzhennia kredytno-modulnoi systemy orhanizatsii navchalnoho protsesu vyshchykh navchalnykh zakladiv Prykarpattia III-IV rivniv akredytatsii: naukovometodychna konferentsiia 28 kvitnia 2014 r.: tezy dop. Ivano-Frankivsk. 2014. s. 60-1. [in Ukrainian].
  6. Sysoieva S. Interaktyvni tekhnolohii navchannia doroslykh. Navchalno-metodychnyi posibnyk. K.: VD „EKMO”; 2011. s. 324. [in Ukrainian].
  7. Johnson DW, Johnson RT, Smith KA. Cooperative Learning Returns To College. Change. 1998;7(8):27-35.

Публікація статті:

«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 3 (152), 2019 рік , 254-256 сторінки, код УДК 378.147+616.314

DOI: