Ковальчук Н. Є.

ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ГІСТОЛОГІЯ, ЦИТОЛОГІЯ ТА ЕМБРІОЛОГІЯ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ: ПРОБЛЕМИ, РЕАЛІЇ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ


Про автора:

Ковальчук Н. Є.

Рубрика:

МЕДИЧНА ОСВІТА

Тип статті:

Наукова стаття

Анотація:

Стаття присвячена аналізу реальних проблем ситуацій, що виникають у студентів першого курсу при вивченні навчальної дисципліни «гістологія, цитологія та ембріологія» у вищому медичному навчальному закладі. Автором описані шляхи вирішення проблем та оптимізації навчального процесу, які використовують на кафедрі гістології, цитології та ембріології ІФНМУ. Для вирішення проблеми і оптимізації навчального процесу співробітниками кафедри розроблені робочі програми і навчально-методичні посібники. Викладання навчальної дисципліни «гістологія, цитологія та ембріологія» у вищому медичному закладі освіти повинна здійснюватися на основі логічного зв’язку медико-біологічних, медико-профілактичних та клінічних навчальних дисциплін. Комплексний, багатоплановий і ступеневий підхід з широким використанням інноваційних методів навчання та комп’ютерних технологій, застосування принципів міжпредметної інтеграції сприятиме підвищенню рівня підготовки студентів, росту їх мотивації.

Ключові слова:

педагогіка, дисципліна, гістологія, професійна підготовка, студенти.

Список цитованої літератури:

  1. Maksymenko SD, Filonenko MM. Pedahohika vyshchoi medychnoi osvity. K.: TOV «Tsentr navchalnoi literatury»; 2014. 286 s. [in Ukrainian].
  2. Barinov EF, Sulaieva OM, Nikolenko OH, Bondarenko NN, Hatina KI. Dydaktyka navchannia histolohii, tsytolohii ta embriolohii: rol’ komp’iuternykh tekhnolohii. Zdorov’e rebenka. 2013;7:183-7. [in Ukrainian].
  3. Malyk YuYu, Semeniuk TO, Penteleichuk NP. Dosvid ta problemy vykladannia histolohii, tsytolohii ta embriolohii. Bukovinian Medical Herald. 2019;23(1(89)):145-50. DOI: 10.24061/2413-0737.XXIII.1.89.2019.22 [in Ukrainian].
  4. Bovtunova SS, Shurygina OV, Vologdina NN, Klimova NV, Rusakov DJu. Voprosy prepodavanija gistologii – problemy i vozmozhnye puti reshenija. Vestnik novyh medicinskih tehnologij. 2018;5:151-5. [in Russian].
  5. Atamanchuk OV. Dosvid vykorystannia interaktyvnykh metodyk ta innovatsiinykh tekhnolohii pry vykladanni histolohii, tsytolohii ta embriolohii v IFNMU. APMM. 2020;20(1(69)):161-4. [in Ukrainian].
  6. Barinov EF, Chaikovsky YuB, Kashchenko SА, Lutsyk AD, Maslovsky SYu, Gerashchenko SB, Nakonechnaya ОV. Metodicheskoe obespechenie prepodavanija gistologii, citologii, jembriologii inostrannym studentam-medikam. Ukrainian morphological almanac. 2013;11(1):95-8. [in Russian].
  7. Shepit’ko VI, Yakushko OS, Yeroshenko GA, Lysachenko OD. Shliakhy udoskonalennia metodyky vykladannia histolohii, tsytolohii ta embriolohii inozemnym studentam anhliiskoiu movoiu. World of medicine and biology. 2012;4:132-3. [in Ukrainian].
  8. Masheiko IV, Peleshenko HB, Masheiko AM. Rol’ informatsiinykh tekhnolohii u vykladanni dystsypliny studentam vyschykh navchal’nykh zakladiv. Medychna osvita. 2017;1:23-6. [in Ukrainian].

Публікація статті:

«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 3 (157), 2020 рік , 184-187 сторінки, код УДК 378.147.016:611.018

DOI: