ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРАХ МОРФОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ В УМОВАХ КАРАНТИНУ. ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
Про автора:
Лисаченко О. Д., Єрошенко Г. А., Білаш В. П., Пелипенко Л. Б., Шевченко К. В.
Рубрика:
МЕДИЧНА ОСВІТА
Тип статті:
Наукова стаття
Анотація:
Дистанційна освіта – система навчання, яка в умовах карантину активно увійшла в наше життя завдяки активному спілкуванню викладачів і студентів за допомогою сучасних технологій. До переваг дистанційного навчання відносять: вільний доступ до навчання у зручний для обох сторін час; охоплення значної аудиторії; використання індивідуального підходу до кожного студента. Недоліками є: відсутність безпосереднього контакту між викладачем та студентом; проблема ідентифікації особи студента; недостатній рівень володіння сучасними платформами дистанційного навчання. В умовах карантину, при обмеженні в спілкуванні викладачів зі студентами, кожен заклад вищої освіти повинен визначати, як організовувати навчальний процес, які платформи, інструменти та форми, крім дистанційної, реалізовувати. Морфологічні кафедри медичних вузів застосовують усі відомі традиційні та дистанційні методи навчання, удосконалюючи та адаптуючи їх до проведення освітнього процесу в сучасних умовах.
Ключові слова:
дистанційна освіта, гістологія, цитологія, ембріологія, нормальна анатомія.
Список цитованої літератури:
- Shepitko VI, Lysachenko OD, Boruta NV, Yeroshenko GA. Dystantsiine navchannia v ekstremalnykh umovakh yak analoh tradytsiinoi formy vyvchennia histolohii, tsytolohii ta embriolohii. Modern approaches to the introduction of science into practice. Abstracts of X International Scientific and Practical Conference – San Francisco, USA. 2020. s. 332-4. [in Ukrainian].
- Yeroshenko HA, Shepitko VI, Yakushko OS, Lysachenko OD. Dosvid vprovadzhennia dystantsiinoi formy navchannia na kafedri histolohii, tsytolohii ta embriolohii. Visnyk problem biolohii i medytsyny. 2020;2(156):194-7. [in Ukrainian].
- Mekhovych SA, Minakova SM. Metody dystantsiinoi osvity – nevidiemna skladova navchalno-metodychnoho kompleksu. Materialy I Vseukr. nauk.-prakt. konf. «Dystantsiina osvita Ukraini: innovatsiini, normatyvno-pravovi, pedahohichni aspekty»; 2020 cherv. 16; 2020. s. 89-92. [in Ukrainian].
- Baryshnikova VV, Avlasenko-Kanarovych OO. Osnovni perevahy ta nedoliky dystantsiinoi osvity. Materialy I Vseukr. nauk.-prakt. konf. «Dystantsiina osvita Ukraini: innovatsiini, normatyvno-pravovi, pedahohichni aspekty»; 2020 cherv. 16; 2020. s. 13-5. [in Ukrainian].
- Perevahy ta nedoliky dystantsiinoho navchannia [Internet]. Dostupno: https: //kerivnyk.info/perevahy-ta-nedoliky-dystantsijnohonavchannya/ [in Ukrainian].
- Prybylova VM. Problemy ta perevahy dystantsiinoho navchannia u vyshchykh navchalnykh zakladakh Ukrainy. Problemy suchasnoi osvity. 2013;4:27-36. [in Ukrainian].
- Worldwidee Learning Market Executive Overview 2010-2015 [Internet]. Available from: http: //www.ambientinsight.com/Resources/ Documents/Ambient-Insight-2010-2015-Worldwide-eLearning-Market-Executive-Overview.pdf/
Публікація статті:
«Вістник проблем біології і медицини» Випуск 3 (157), 2020 рік , 188-191 сторінки, код УДК 378. 147